Najczęściej Zadawane Pytania
Zamówienia
Nasze koszulki wykonywane są indywidualnie dla każdego zamówienia. Zawsze staramy się zachować balans pomiędzy starannością wykonania, a szybkością wysyłki. Średni czas wykonania i wysłania zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych. Do tego należy doliczyć czas dostawy (zwykle 1-2 dni).
Zamówienia można dokonać na naszej stronie. Wystarczyć wybrać projekt produktu, który nam się podoba, a nasz generator przeprowadzi nas przez kolejne kroki zamówienia. Nie jesteś pewny/a, czy wszystko jest zrobione prawidłowo? Skontaktuj się z nami! Nasz numer telefonu oraz inne formy kontakt podane są na samym dole naszej strony głównej. Bardzo chętnie pomożemy!
Tak! Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17!
To zależy. Każde zamówienie traktowane jest indywidualnie. Skontaktuj się z nami, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby spełnić Twoje oczekiwania! :)
Tak! My także mamy bliskich, rodzinę, przyjaciół, znajomych, kolegów i koleżanki, których lubimy obdarowywać z różnych okazji (czy też bez okazji) prezentami, dlatego rozumiemy, jak ważne jest to, aby przesyłka trafiła do nas szybko i bezpiecznie. Przygotuj numer zamówienia (lub imię i nazwisko) i skontaktuj się z nami, z całą pewnością pomożemy
Możemy anulować zamówienie pod warunkiem, że produkty nie zostały jeszcze przygotowane i spersonalizowane.
Tak! Po wyborze metody płatności oraz formy dostawy pojawi się okno z podsumowaniem zamówienia, a w nim przycisk na żółtym tle z napisem: „Potrzebuję zmian”. W oknie, które pojawi się po kliknięciu można wpisać zmiany, których potrzeba dokonać. My zajmiemy się resztą!
Płatności
Niestety, ale „Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż”. Bardzo prosimy o rozważne zakupy, dokładne sprawdzenie swojego zamówienia pod kątem poprawności personalizacji i weryfikację rozmiarów z naszą Tabelą Rozmiarów podaną na stronie. W razie zauważenia jakiegokolwiek błędu prosimy o kontakt, pomożemy.
Jak najbardziej istnieje taka możliwość. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz formę wysyłki: „Za pobraniem”. Zamówienia za pobraniem gotówkowym realizujemy do kwoty 300 zł. Przy większych zamówieniach trzeba będzie zapłacić przelewem natychmiastowym (poprzez serwis Przelewy24, do którego przekieruje Cię nasza strona) lub przelewem tradycyjnym.
Jest kilka możliwości, więc można wybrać taką metodę płatności, która akurat obecnie nam odpowiada: 1. Przelew natychmiastowy Przelewy24 (przelew ekspresowy, w którym można znaleźć większość banków obsługujących płatności internetowe, a także BLIK i więcej) 2. Przelew tradycyjny (zwykły przelew bezpośrednio na nasze konto, który zwykle dociera do nas do 2 dni roboczych) 3. Za pobraniem (opłata pobierana jest przez kuriera firmy InPost w postaci gotówki. Zamówienia z pobraniem gotówkowym realizujemy do kwoty 300 zł. Przy większych zamówieniach prosimy wybrać inną formę płatności)
Numer konta bankowego: 08109021670000000152911659 (Santander Bank Polska S.A.). Odbiorca: Emmano Ecommerce, ul. Kościuszki 25, 48-340 Głuchołazy zł. Przy większych zamówieniach prosimy wybrać inną formę płatności)
W przesyłce nie ma żadnego dowodu zakupu, spokojna głowa! Jeśli chcesz fakturę, proszę zgłoś się do nas za pomocą dowolnej formy kontaktu podanej na naszej stronie.
Zwroty i wymiany
Niestety, ale „Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż”. Bardzo prosimy o rozważne zakupy, dokładne sprawdzenie swojego zamówienia pod kątem poprawności personalizacji i weryfikację rozmiarów z naszą Tabelą Rozmiarów podaną na stronie. W razie zauważenia jakiegokolwiek błędu prosimy o kontakt, pomożemy.
Choć zawsze staramy się, żeby wszystko zawsze było dopięte na ostatni guzik, to jednak jesteśmy tylko ludźmi, więc pewnie zdarzy nam się od czasu do czasu błąd. Prosimy wtedy o kontakt. Gwarantujemy, że sprawa zostanie rozwiązana szybko, miło i sprawnie! :)
Produkty personalizowane niestety nie podlegają zwrotowi czy wymianie, ale mimo to skontaktuj się z nami, z całą pewnością znajdziemy zadowalające Cię rozwiązanie.
Spokojna głowa, to się zdarza. Każdy z nas ma swoje życie i różnie to bywa, czasami po prostu nie jesteśmy w stanie dopilnować wszystkiego. Zamówienie wyślemy jeszcze raz, ale trzeba będzie opłacić koszty ponownej wysyłki. Otrzymasz od nas wiadomość na adres e-mail podany w zamówieniu ze szczegółami dotyczącymi płatności za ponowną wysyłkę, ale oczywiście zachęcamy też do bezpośredniego kontaktu z nami.